De flesta återbetalningar för färjan till Gotland kan enkelt utföras via onlinebokningen.

Har bokat via hemsidan

Om du själv har bokat via hemsidan loggar du in som vanligt med Epost/lösenord. Gå sedan till "Mina bokningar" och välj den bokning ditt återbetalningsärende gäller.

Återbetalning färjebiljett

 

Har bokat via telefon/handläggare

Om du fått hjälp att boka, och bokningen inte är knuten till något kundnummer: Logga in på "Övriga tjänster" genom att ange bokningsnummer och det telefonnummer som angavs vid bokning.

Återbetalning färjebiljett

I terminalkassan i Visby, Oskarshamn och Nynäshamn kan man få hjälp med återbetalning till sitt bank-/kreditkort.

Om du har problem att utföra ditt återbetalningsärende - ring oss så hjälper vi dig! Telefon: 0498-201800 (ekonomiavdelningen)
Öppet på vardagar 8-12, 13-17.
Övrig tid hänvisar vi dig till telefonbokningen, 0771-22 33 00.