Bokningshjälp

Ingen träff

Varför får jag inte upp några bokningsalternativ?
Vald anläggning är fullbokad, det finns ingen tillgänglighet. Vid paketbokning kontrollera att du valt rätt veckodagar som är angivna för paketresan. Du kan även prova följande: Välj ett annat datum, en annan vecka eller annat boendealternativ.

Sök ledigt boende

Hur gör jag för att komma vidare från steg 1 till 2 på boka boende?
Välj det boende som du önskar boka genom att klicka "Boka". Du har ännu inte bokat/bekräftat boendet. Vid bokning av ex stuga eller vandrarhem kan du även boka på sänglinne, handduk och städning innan du bekräftar bokningen.

Vilka uppgifter ska jag fylla i på steg 3?
Dina personuppgifter och betalningsinformation.

Avbeställningsskydd

Vad är avbeställningsskydd?
Det är en avbokningsförsäkring som endast kan tecknas vid bokningstillfället. Avbeställningsskyddet gäller för samtliga namngivna personer i bokningen. Avbeställningsskyddet gäller endast i samband med uppvisandet av läkarintyg. Om kunden väljer att utnyttja avbeställningsskyddet avbokas samtliga personer i bokningen. Ingen delåterbetalning kan ske om övriga väljer att utnyttja resan.

295 kr per bokning.

Om ni önskar beställa denna försäkring sätter ni en bock för denna ruta i steg 2. Se mer om avbokningsregler och återbetalning under "Rese/Betalningsvillkor".

Varukorg

Vad händer om jag lägger min beställning i varukorgen?
Din beställning läggs i "varukorgen" vilket innebär att beställningen är registrerad men ej bekräftad. Du måste gå vidare till kassan för att slutföra bokningen. Efter att du har lagt dina varor i varukorgen får du upp sidan där du ser vilka produkter du har valt att boka.

Kan jag ändra på något innan jag går till varukorgen?
Ja, när du står i varukorgen kan du gå in och ta bort produkter eller lägga till produkter. Klicka på papperskorgen för att ta bort produkter.

När jag har beställt allt vad gör jag då?
Då klickar du på "Fortsätt" i varukorgen. Här får du upp en sida där du fyller i dina personuppgifter och betalningsinformation.

När har jag bekräftat bokningen?
När du har fyllt i alla uppgifter på sidan för kunduppgifter och klickat på "Bekräfta bokning" så återstår endast själva betalningen. Klicka på "Godkänn transaktion" för att genomföra kortbetalningen. Du får då upp en ny sida där du lägger in dina kortuppgifter. Efter att din betalning gått igenom är bokningen klar.

Vill du ha hjälp med din bokning?

Kontakta oss på tel: 0771-22 33 00 (knappval 1 och därefter 2) eller e-post: bokning@gotlandpromotion.se, så hjälper vi dig med din bokning mot en bokningsavgift på 125 kr.

Avbokning

Kan jag avboka efter det att jag gått till varukorgen?
Ja, du kan avboka hela beställningen om du klickar "Avbryt Bokning".

Kan jag avboka min bokning efter att jag har bekräftat bokningen?
Ja, avbokningar kan göras via telefon 0771-22 33 00 helgfria vardagar januari-mars 09.00-17.00, april-12 augusti 09.00-18.00, 13 augusti-december 09.00-17.00. Helger januari-april 08.00-13.00, maj-12 augusti 09.00-18.00, 13 augusti-december 08.00-13.00. Eller via e-post bokning@gotlandpromotion.se. Observera att din avbokning inte är giltig förrän du erhållit en skriftlig bekräftelse.

Dela på:
Annonser